El calafate - Puerto Natales 14/11/13- 18/11/13 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu El calafate - Puerto Natales 14/11/13- 18/11/13 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

El calafate - Puerto Natales 14/11/13- 18/11/13

Door: Myrna

Blijf op de hoogte en volg Myrna

18 November 2013 | Argentinië, El Calafate

In El Calafate weer in I Keu Ken gebleven. 'S Middags naar het glaciarium gegaan, ontzettend interessante info over de gletsjers.
We zijn ook de Ice Bar nog ingeweest, waar ze als als enige alles van gletsjerijs hebben!
Voor 100pesos mag je 25 min naar binnen en mag je drinken zoveel je wil. Je krijgt een dikke jas aan met capuchon en handschoenen.
Daar gingen Inge en ik. Muziek stond hard, zag er supergaaf uit met een ijsbank, ijsstoelen, ijsbar, ijssculptures. We begonnen met een Tia Maria, toen een liquer de Calafate, een amaretto, die calafate was wel lekker en toch nog maar een tia en ja die amaretto is ook nog wel lekker..... Ondertussen foto's maken in de bar like a paparazzi. Gieren van het lachen....;-)

Een ochtendje sportief doen met Ellie (nederlandse en stess arkefly) Inge en ik. Waren met zijn drietjes en deden canopy, abseilen en rotsklimmen! Supergaaf!!!!
De rest van de dag de stad ingeweest en lekker uit eten bij 'Pura Vida'. Nog wezen stappen in 'Don Diego de la noche', waar het pas druk word vanaf 02.00 erg leuk, de cocktails vielen iets tegen maar wel lekker gedanst!
Mooie afsluiter van El Calafate, op naar Puerto Natales.

Het was vroeg opstaan, na max 2,5 uur slaap, ging de wekker weer om 07.00 Onderweg naar de bus stap ik verkeerd op een steen en verlies mijn evenwicht, werd ik door mijn backpack gelanceerd en maak ik een headfirst in het grevel!! Mijn handen open en kon me niet omdraaien om op te staan met dat gevaarte op mijn rug! Als een aangespoelde walvis lag ik daar.....toch met alles opgekrabbeld, de bus gehaald en vervolgens de slappe lach met mijn nieuwe reismaatje Ing!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Calafate

Zuid-Amerika

Backpacken door Zuid-Amerika voor 2 maanden!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Pablo Escobar

29 November 2014

Guatapé, Piedras del peñol

29 November 2014

Medellin

28 November 2014

Santa Fe de Antioquia

26 November 2014

Playa (no es) Blanca
Myrna

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 12524

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

South America part 2!

23 Oktober 2013 - 23 December 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: