Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Lima

Blijf op de hoogte en volg Myrna

29 December 2014 | Peru, Lima

Na een paar superdagen in Cali ben ik naar Lima gevlogen. Een taxi gepakt van de luchthaven naar Myléne.
Ze wonen nu in Surco, een mooi appartement en toen ik aankwam had ze een wijntje en zelfs wat lekker eten klaarstaan, de schat! Fijn om Myléne weer te zien!
Na een nachtje goed te hebben geslapen met een lekker dekbed maakten we ons klaar om naar Ancon te gaan. Een plaatsje vlakbij Lima. Daar hebben haar schoonouders een appartement aan het strand met mooi uitzicht!
Hier gaan we oud en nieuw vieren met haar man Alex, de kids en wat vrienden met kinderen.
In totaal 9 volwassenen en 7 kinderen! Wel gezellig.
Iedereen had wel een fles bubbels meegenomen, dus dat was er genoeg en heerlijke hapjes!
Zo kwamen we oudjaarsdag wel door en de rest van de dagen, hahaha
Om 00.00 nl tijd! Wat in Lima 18.00 was hebben we de eerste fles opengetrokken en al geproost op het nederlandse nieuwe jaar!
De wijn ging hard en ik had ook nog een flesje aguardiente meegenomen uit Colombia...dus de drank vloeide wel.
Om 00.00 lokale tijd werd er een echt flesje champie opengetrokken onder het lawaai van al het vuurwerk om ons heen. Links en rechts op de boulevard werden er mooie potten vuurwerk afgestoken en we hadden eerste rang.
Zo hebben we daar zeker bijna een uur staan kijken! En elkaar natuurlijk een fantastisch mooi nieuw jaar gewenst. Net zoals ik dat ook al mijn lieve familie en vrienden wens met veel geluk, gezondheid, liefde en gezelligheid!
De volgende dag zijn we met z'n allen naar t strand gegaan. En nee, een nieuwjaarsduik heb ik niet gedaan in dat vreselijk koude water met een snothoofd! Wel een beetje volleybal gespeeld en zandkastelen gemaakt met de kids, incacola drinken en cocosijs eten! Mmmm
In de avond hebben we de bbq aangestoken en hebben we heerlijk gebarbeknoeid met de rest van de flessen wijn en bubbels!
Het jaar kan niet beter beginnen, denk ik zo ;-)
De volgende ochtend wilde ik de vlucht nemen naar la paz....geen taxi te pakken te krijgen, maar gelukkig was Davy, een van de hulp zo lief om me naar t vliegveld te brengen en te helpen bij het inchecken.
Zodoende kon ik dan eindelijk mijn trip beginnen in Bolivia!
Ik zal nog terugkomen in Lima in een iets rustigeren periode voordat ik de vlucht neem naar nl.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 12499

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

South America part 2!

23 Oktober 2013 - 23 December 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: