Taganga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Taganga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Taganga

Blijf op de hoogte en volg Myrna

09 December 2014 | Colombia, Taganga

Van Armenia een vlucht genomen naar Santa Marta, via Bogota.
De warmte omarmde me in Santa Marta, daar was ik wel weer even aan toe. Een taxi gepakt naar Nirvana hostel in Taganga. Een leuk hostel met een zwembad en hangmatten, daar heb ik heerlijk een dag gerelaxed.
Vervolgens ben ik 2 dagen gaan duiken met Scuba Master in Tayrona Parque.
De eerste dag met Camilla, een leuke lokale meid twee leuke duikjes gedaan. Er stond wel veel stroming maar was goed te doen.
De volgende dag met Jonathan, twee hele relaxte duikjes gedaan. Super veel krab gezien en andere vissen en erg gelachen met hem.

In het hostel de beginselen van de Tango geleerd van Miguel, een hele leuke grappige jongen uit Bogotá.
In de avond op stap geweest met hem en nog een paar Colombianen die op vakantie waren in Taganga bij el Mirador. Tot midden in de nacht gedanst met uitzicht op het dorpje en de zee.
Was een top minivakantie in mijn vakantie ;-)