Buenos Aires 22/11/13 - 27/11/13 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Buenos Aires 22/11/13 - 27/11/13 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Buenos Aires 22/11/13 - 27/11/13

Blijf op de hoogte en volg Myrna

27 November 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Ik verbleef in Hostel Art Factory! Een gezellig hostel met een dakterras en hangmatten, daar hou ik van. Het zonnetje scheen en dat was de perfecte plek om na te denken over mijn volgende reisplan, zover je kan plannen natuurlijk!

Alweer snel nieuwe vrienden gemaakt, Mona uit duitsland en de gekke aussie Tash was er ook!
Wat is Buenos Aires toch een heerlijke stad met verschillende wijken, leuke parken, drukke winkelstraat Florida, vele musea en gezellige pleintjes.
De zondagsmarkt in San Telmo is erg leuk en de asado (bbq) in het hostel kan ik niet overslaan!
Bomberos de la Tiempo maakt er elke maandag een feest van! Wat zijn die geweldig en spelen die goed!
BA is een stad waar altijd wel wat te beleven valt, een stad waar ik wel zou kunnen wonen!
Maar na een paar dgn is het toch echt weer tijd om door te gaan.....

Dagje van een ipb-er op de luchthaven!! BA naar Iguazu
27/11/13

Om 07.00 verlaat ik het hostel in de regen om de bus te pakken. Nog geen 3 meter verder sta ik vol in een plas en pak ik vervolgens de verkeerde bus! Wel de goede kant op, maar ik moest de volgende hebben. Door de spits met alle ramen beslagen en omringd door studenten was ik om 08.00 op de luchthaven om in te checken voor mijn vlucht naar Iguazu. De vlucht zat vol om 10.00, dus wachten op de volgende om 13.20 en zat weer vol. Volgende om 16.25. Damn weer vol :-( Wachtend op de laatste van de dag om 18.05 samen met de andere standby, Danilo Hernandez uit Bogota, Colombia. Duimen dat we met de laatste wel mee kunnen. (Gelukkig heeft het de hele dag hier geregent :-p en hebben ze lekkere empanadas)
Uiteindelijk konden we op de laatste vlucht mee en hadden we de laatste stoelen! Na bijna 2 uur vliegen met heftige turbulentie door de onweer! Wat supergaaf was om te zien, veilig aangekomen in Iguazu! Mijn tas kwam niet op de bagageband, maar bij het vragen stond hij gelukkig al achter de balie waar die netjes overhandigd was! Buiten viel de warmte als een zware deken over ons heen...
Bij hostel inn aangekomen een duik genomen in het zwembad met een wijntje en vieren dat we na een lange dag toch nog in Iguazu waren aangekomen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Zuid-Amerika

Backpacken door Zuid-Amerika voor 2 maanden!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Pablo Escobar

29 November 2014

Guatapé, Piedras del peñol

29 November 2014

Medellin

28 November 2014

Santa Fe de Antioquia

26 November 2014

Playa (no es) Blanca
Myrna

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 12514

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

South America part 2!

23 Oktober 2013 - 23 December 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: