Amsterdam- Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Amsterdam- Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Amsterdam- Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Myrna

25 Oktober 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal,

Als je me vraagt of je klaar bent voor een reis van 6 maanden dan kan ik je zeggen dat je er nooit helemaal klaar voor bent. JUST DO IT!!
Op 23 oktober bracht mijn lieve pa me naar schiphol! Daar ingecheckt en mijn bagage 'gedropt' even de crew gedag gezegt in het bemanningencentrum en op naar de gate! De vlucht zat bomvol, dus ik moest beslissen of ik op de 'jumpseat' meewilde of niet! Jaaa...heb iedereen gedag gezegt dus nu wil ik ook gaan! Zo gezegt zo gedaan. Ben goed verzorgd door mijn collega's, bijgekletst met degene die ik ken en ook nog eens heerlijk een paar uur kunnen slapen! Na 14 uur aangekomen in BA ben ik met de crew meegereden naar t hotel en vanaf daar een taxi gepakt naar hostel Ostinatto waar ik had geboekt! Een leuk, modern en schoon hostel in San Telmo. Ik slaap in een dorm met 3 stapelbedden. Er is al een meid uit nieuw-zeeland en 3 franse dames!

Volgende ochtend ben ik naar het hotel gegaan en ben ik met de crew op pad geweest! We hebben erg gelachen en hadden een mooie heldere dag en het zonnetje kwam lekker door! Dat was wel fijn want we hadden twee oude citroens gehuurd! Een limo en een gewone, beide cabrio's!!! 2,5 uur door de stad gereden en bij 'la boca' nog op een terrasje gezeten.
In Palermo afgezet en heerlijke argentijnse Lomo gegeten bij 'Don Julio' de beste tent in Palermo. Even optimaal genieten en proosten op mijn reis!
In het hostel aangekomen ben ik nog gaan salsa dansen om de hoek met de franse dames!
Mijn eerste dag kon niet beter beginnen! Love it ;-)

  • 27 Oktober 2013 - 20:57

    Audrey:

    Dat klinkt inderdaad als een super eerste dag. Een goede start van een mooie reis. Heel veel plezier, geniet er van en pas goed op jezelf! Knuffels van uit Utrecht ook van de kleine Priemetjes!

  • 27 Oktober 2013 - 21:56

    :

    hello,
    Mijn naam is verdienste
    Ik zag je profiel vandaag en krijg geïnteresseerd om u weet, omdat je
    zien er erg mooi in je profiel, hier is mijn e-mailadres
    (merit45oneil@yahoo.com) stuur me een e-mail zodat ik zal u mijn
    foto's en u vertellen
    meer over mijn self.mail mij op (merit45oneil@yahoo.com)
    dank en blijven gezegend.
    verdienste
    ================
    Hello,
    My name is merit
    I saw your profile today and get interested to know you because you
    look very nice in your profile,here is my email address
    (merit45oneil@yahoo.com) please send me an email so that i will send you my
    photos and tell you
    more about my self.mail me at(merit45oneil@yahoo.com)
    thanks and remain blessed.
    merit

  • 28 Oktober 2013 - 10:39

    Sindy:

    Hoi Myr.

    Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! Geniet ervan en we houden contact xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Zuid-Amerika

Backpacken door Zuid-Amerika voor 2 maanden!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Pablo Escobar

29 November 2014

Guatapé, Piedras del peñol

29 November 2014

Medellin

28 November 2014

Santa Fe de Antioquia

26 November 2014

Playa (no es) Blanca
Myrna

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 12530

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

South America part 2!

23 Oktober 2013 - 23 December 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: