Cabarete - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Cabarete - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Cabarete

Blijf op de hoogte en volg Myrna

16 November 2014 | Dominicaanse Republiek, Cabarete

Ik ben gaan duiken in Sosua, samen met een stelletje uit hetzelfde hostal. Was weer een andere ervaring in de caribbean, heb ontzettend veel zeeegels gezien en had een leuke gezellige buddy.
Na 2duikjes weer terug naar Cabarete , even douchen en omkleden en ben ik naar t strand gegaan waar Eva zat. Daar had ze Edison leren kennen op t strand. Een leuke dominicaanse jongen die in Santo Domingo woont er er een weekendje op vakantie was. We zijn met nog een paar die we hebben leren kennen een avondje gaan stappen in Cabarete.
Echt een geweldige avond gehad....wat een flirters hier op de dominicaanse ;-)....lekker bachata gedanst oa...super gelachen met wat gezellige colombianen enzo. Vanavond begon t te regenen en te onweren. En om de tijd viel ereen flinke bui. We liepen samen met een jongen terug naar t hostel en halverwege begint het weer keihard te regenen....tot aan ons ondergoed zeik maar dan ook zeiknat! Als volledig doorweekte katjes kwamen we aan....whahahaha hoeven we dát niet meer te wassen na al dat gezweet..