Curacao - Reisverslag uit Santa Catharina, Curaçao van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslag uit Santa Catharina, Curaçao van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Curacao

Blijf op de hoogte en volg Myrna

01 November 2014 | Curaçao, Santa Catharina

Het is zaterdag 25 oktober 2014
Ik was al vroeg mijn bed uit!
Ben naar mijn moeder gereden, daar nog een kop koffie gedaan. Ja daar ga ik...mijn backpack van 15 kilo en 3 maanden vrij!
JAAAA, ik ga echt mijn reis afmaken.
Het was even spannend op Schiphol of ik wel mee zou kunnen op de vlucht. Uiteindelijk mocht ik toch inchecken en had ik een mooi plekje op de klapstoel in de businessclass op het upperdeck! Met een glaasje champagne werd ik verwelkomd door mijn lieve collega's. Heb een hele fijne vlucht gehad, bij aankomst stond Petra me op te wachten en reden we naar huis.
De eerste dagen kennis gemaakt met de 4 honden en 2 katten van Petra en Hans....een beetje wegwijs gemaakt in de buurt st Catharina waar ze wonen. We zijn lekker uit eten geweest, een gokje gewaagd in t casino, nu maar hopen dat ik echt meer geluk heb in de liefde, en salsa gedanst met Petra. Erg gezellig dus ;-)
De hondjes samen uitgelaten zodat ik weet hoe en wat, de dierenarts, eten geven etc...
Met hopelijk maar vast wel een gerust hart zijn petra en hans naar nl vertrokken.
Ik heb mijn kleding uitgehangen in de kast! Mmmm best veel voor 3 mnd maar ook weer te weinig hahaha
Ben lekker gaan chillen met mijn billen op die antillen in de tuin met zwembad! Wat is dit heerlijk zeg!
Even alles vergeten en alleen maar genieten van het hier en nu en vooral de zon! De beestjes hebben het prima naar hun zin en laat ze bijna elke ochtend uit! Ze zijn dan echt dolblij en ook als ik weer thuis kom 's avonds na een dagje duiken of een avondje uit.
Ik voel me wel veilig in huis met deze 4 kanjers. Een levensmoe persoon wil alleen t terrein opkomen.

Daar zit ik dan op Curacao met een glaasje wijn bij het strand op Mambo, de rustgevende zee die met kleine golfjes het zand opkomt en met heerlijke latin muziek op de achtergrond. Net lekker salsa gedanst bij Hemingway!
De maan die fel boven mijn hoofd schijnt met alle sterren om zich heen die aan een heldere hemel staan.
Wat is dit toch een prachtig leven!
En dan te bedenken dat ik mijn reis zo af ga maken, wie kon dat voor kort geleden nog bedenken. Nou, ik niet!
Ik heb de juiste keuze gemaakt en ik geniet er elke dag van.
Ik ben hier nu een week.
En ja heb heerlijk alweer 3 duikjes gedaan met Roos en Chris...even lekker bijgekletst met Roos, wat een schat en weer genoten onder water en gelachen....
Nog met Annousjka afgeproken en bijgekletst met een drankje. Weer fijn om ze te zien. Inge is zondag 2 nov aangekomen thuis op curacao en zijn dr samen op gaan halen.
De 3 musketiers zijn weer compleet op het eiland! Hahahahaha
Ja, het voelt echt als een tweede thuis. Heb al zoveel mensen leren kennen en heb inmiddels echt goede vriendinnen hier.
Een oase van rust die ik hier vind.
I am happy! Really happy!
En dit is dan nog maar het begin....;-)

• 03 November 2014 - 15:44

Caro:

Lieve Myrna,
    Meid, wat een heerlijk begin van je reis! Ik hoop dat je een heerlijke tijd gaat hebben en vooral lekker ontspannen van alle indrukken kunt genieten! Lieve schat, je hebt 't verdiend!!! Dikke knuffel vanuit een inmiddels fris en regenachtig Nederland. Enjoy the tropics!!!

• 03 November 2014 - 16:39

Michele:

Lieverd, wat is dit heerlijk om te lezen! Ik zie de glimlach gewoon op je gezicht. Het komt hier op t moment met bakken uit de helemaal maar voel even t zonnetje als ik dit lees. Verheug me al op de rest van je blogs! Xxx