Afscheid nemen en "alleen" verder op reis... - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en "alleen" verder op reis... - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en "alleen" verder op reis...

Blijf op de hoogte en volg Myrna

02 December 2014 | Colombia, Medellín

In Medellin afscheid genomen van Eva, zij vliegt terug naar de Dominicaanse Republiek (tsja, grenzeloos verliefd dat kan je overkomen) en ik neem de bus naar Armenia.
De bus is erg luxe met airconditioning, wifi en lekkere ruime stoelen. Ik heb een plekje aan het raam kunnen bemachtigen. Het is een rit van 6 uur, een stuk langs de bergen, supermooi met enorm veel bochten. Sommige passagiers moesten ook overgeven ervan! En nu moet ik zeggen dat ik mijn maag ook wel een beetje voelde. Gelukkig hadden we even een lunchstop om alles weer te vullen hahaha, het laatste stuk was vooral rechtdoor en een stuk relaxter.
Vanaf de terminal heb ik een taxi genomen naar Quimbaya Backpackers hostel waar Yeison al op mij zat te wachten.
Samen een goede kop koffie gedronken. Zijn ouders, broertje en nichtje ontmoet bij hem thuis en meegeweest naar een lokaal wedstrijdje voetbal die ze helaas hebben verloren maar was wel gezellig.
In het hostel een leuke engelse meid leren kennen, Jen heet ze, die net als ik na een tijdje samen te hebben gereisd met iemand nu alleen op pad is.
Wat boodschappen gedaan en een grote goede hamburger gegeten van een bbq tegenover de mall!

Overal in Colombia hebben ze versierde bomen staan en aan knipperlichtjes niks te kort...in en om het huis! De straten en de parken staan er vol mee. Het geeft wel een leuke sfeer en daarbij draaien ze ook al kerstliedjes in de supermarkt en restaurantjes.
Zo kom je wel een beetje in de kerststemming, lastig om daar nog onderuit te komen.
Ja en dan te bedenken dat ik met kerst en oud en nieuw op reis ben.
Zal aan jullie denken lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes ;-)



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 12495

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 15 Januari 2015

South America part 2!

23 Oktober 2013 - 23 December 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: