Santo Domingo - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Santo Domingo - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Santo Domingo

Blijf op de hoogte en volg Myrna

18 November 2014 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Op het strand de hele dag een beetje bijkomen in het zonnetje, de sigaren heeft Eva nog aan onze vrienden uit Berlijn kunnen geven die daar ook weer zaten. We zijn we wat gaan eten bij Onno's en daar kwamen de cuba libres weer....vervolgens nog een dansje en een sjansje gedaan.
Laatste dagje in Cabarete snel onze tassen gepakt, konden nog nét ontbijten en hebben een taxi naar Sosua genomen, waar we de bus terug hebben gepakt naar Santo Domingo! Deze keer was t gelukkig iets warmer in de bus en na 5 uur rijden kwamen we daar aan.
Ook Edison had dezelfde bus gepakt en een vriend van hem kwam hem ophalen en die hebben ons naar het huis gebracht van Luz, een lieve vrouw waar we een kamer hadden geboekt via airbnb.
We zijn wat gaan eten in de hoofdstraat en Edison en Vladimir kwamen ons daar opzoeken. Een zoetroze drankje gehaald (slechts 70% alcohol) bij PlanB, een rijdende rumwagen!! En gezellig op de malecon gezeten met hun andere vrienden. Ze gingen er een voor een vandoor met hun klapstoeltje onder de arm...
We hebben ook nog ergens salsa en bachata gedanst en de jongens gingen nog karaoke!! Jaja, mijn goede karma heeft gewerkt! Was alweer een superavond.
De volgende dag hebben we gebruncht bij het water en hebben ze ons naar de luchthaven gebracht waar we afscheid namen van de jongens en we de vlucht hebben genomen naar Bogotá.
Colombia here we come....en we beginnen aan een nieuwe vakantie in onze vakantie.