Republica Dominicana - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu Republica Dominicana - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Myrna Priem - WaarBenJij.nu

Republica Dominicana

Blijf op de hoogte en volg Myrna

11 November 2014 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Inge was zo lief om ons vroeg naar Hato te brengen, ook Annousjka kwam nog even afscheid nemen.
Ja ik ga echt van t eiland af dushi's. Nadat we ieder $39 moesten betalen zijn we op tijd vertrokken met Inselair.
Tussenlanding op st maarten gemaakt en eindelijk op de Dominicaanse Republiek aangekomen!
Nadat we weer ieder $10 entree hebben betaald mochten we naar binnen! Even geld pinnen, wat een gedoe zeg....uiteindelijk had Eva 500 pesos opgenomen...wow een briefje van omgerekend wel €250 8-), wij met dat briefje een broodje en drinken gekocht om te wisselen....moesten we 465 pesos betalen!!!! Whatttt! Had Eef een verkeerd rekensommetje gemaakt, hahahaha....had ze zeker wel €10 gepint en ik piste zowat in mijn broek van t lachen...Nadat we ruim 5 uur half bevroren (vanwege de airco van -10!) in de bus hebben gezeten en nog eens 45 min in een taxi konden we weer ontdooien in Cabarete. We zitten in en leuk hostel genaamd surfcamp, oftewel ali surf! wat wij kunnen is op internet surfen, maar verder zijn we geen echte surfbabez ;-)) We hebben wel yoga gedaan op de plank...jaja in het water, met de opkomende zon! In oa een lotushouding en de zonnegroet konden we ons evenwicht houden op een supboard! Dagen erna nog spierpijn ervan gehad...dus bijkomen in het zonnetje op t strand met een cuba libre erbij...